Momenteel is onze klantenservice telefonisch niet bereikbaar i.v.m. een storing
Er wordt momenteel hard aan gewerkt, excuses voor het ongemak.
Nieuw! Online Personal Shopping >
-20% op Jacks > | -20% op Truien & meer > | -20% op Diverse merken >

Afterpay
Je ontvangt alleen betaalherinneringen van Afterpay. Dit is een derde partij waarmee wij samenwerken om achteraf betalen mogelijk te maken voor onze klanten. Heb je expliciete vragen over je betaling? Dan kun je het beste contact opnemen met Afterpay. Jac Hensen kan niet inzien of je wel of niet betaald hebt.

Ik heb betaald, maar krijg toch een herinnering
Het beste is om even contact op te nemen met Afterpay. Zij kunnen alle betaaldetails inzien. Mocht je er onverhoopt niet uitkomen en het antwoord van Afterpay is niet voldoende, dan kun je altijd even contact opnemen met de klantenservice van Jac Hensen.

Ik heb niet betaald, maar krijg een herinnering met verhoging
Bij de keuze voor Afterpay ga je akkoord met de voorwaarden van Afterpay. Die zijn anders dan van Jac Hensen Winkels B.V. Mochten er onvoorziene omstandigheden zijn waardoor de betaling niet is gelukt dan kun je altijd contact opnemen met Afterpay. Jac Hensen Winkels B.V. vergoedt in geen geval een verhoging van de factuur. 

Contact met Afterpay:
Heb je vragen over je factuur? Of kun je niet met acceptgiro betalen en je weet niet waarom? Neem dan contact op met de klantenservice van Afterpay via telefoonnummer 020 - 7230 270 of per mail via klantenservice@afterpay.nl. of ga naar www.afterpay.nl

Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice via telefoon, chat of e-mail.