Momenteel is onze klantenservice telefonisch niet bereikbaar i.v.m. een storing
Er wordt momenteel hard aan gewerkt, excuses voor het ongemak.
Nieuw! Online Personal Shopping >
-20% op Jacks > | -20% op Truien & meer > | -20% op Diverse merken >

Voorwaarden Afterpay

Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Nadat je bestelling is geleverd, ontvang je binnen 3 dagen een digitale acceptgiro van Afterpay. Deze betaal je binnen 14 dagen. Stuur je binnen die 14 dagen artikelen terug, dan ontvang je een nieuwe digitale acceptgiro met het gewijzigde bedrag. Je kan het bedrag via de Ideallink in de acceptgiro betalen of je maakt het bedrag over via je bank.

Let op ! Voor het betalen met acceptgiro hanteren we een aantal voorwaarden:

  • Het factuur en afleveradres moeten gelijk zijn, dit mag geen postbus zijn 
  • Je moet 18 jaar of ouder zijn 
  • De factuur zal naar je emailadres gestuurd worden, als Afterpay de betaling niet accepteert, wordt je automatisch teruggeleid naar de betaalpagina. Je kan dan voor een andere betaalwijze kiezen. 

Is de bestelling geweigerd?

  • De ingevulde gegevens zijn niet correct. 
  • Het adres is niet herkend of het is niet het adres waarop je woont. 
  • Je hebt nog openstaande facturen. Deze moet je eerst betalen voordat je opnieuw met Afterpay kan betalen. 

Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Afterpay.

Afterpay en retour naar webshop
Heb je bij je bestelling gekozen voor Afterpay? Dan gelden er net iets andere regels.

Wij passen bij het ontvangen van je retour de originele AfterPay factuur aan. Er wordt dus geen nieuwe factuur gestuurd met een aangepast bedrag erop, maar de originele factuur wordt aangepast. De reden hiertoe is dat wanneer je de factuur al betaald hebt in de tussentijd, het geld automatisch door AfterPay wordt teruggestort op je rekening. Jac Hensen Winkels B.V. kan niet inzien of de factuur al betaald is aan AfterPay of niet. Heb je nog niet betaald? Doe dit dan zo snel mogelijk! De originele factuur (per e-mail ontvangen) blijft open staan bij Afterpay, al dan niet met een aangepast bedrag! Vergeet je te betalen?

Dan riskeer je administratiekosten en vervolgstappen door Afterpay. Hier heeft Jac Hensen Winkels B.V. geen invloed op.

LET OP! De betaaltermijn gaat in op de datum van de eerste factuur. Let dus op de betaaltermijn om administratiekosten te voorkomen.

LET OP! Afterpay en retourneren in de winkel
Heb je bij je bestelling gekozen voor Afterpay? Dan kun je niet ruilen / retourneren in de winkel. De reden hiertoe is dat er op grote schaal gefraudeerd wordt met Afterpay bestellingen. Wij kunnen helaas niet controlen of jij wel de persoon bent die op de factuur staat. Onze excuses voor dit ongemak.

Uiteraard kun je de bestelling gewoon retoursturen naar de webshop.

Vragen?
Heb je vragen over je factuur? Of kun je niet met acceptgiro betalen en je weet niet waarom? Neem dan contact op met de klantenservice van Afterpay via telefoonnummer 020 7 230 270 (Uw gebruikelijke belkosten zijn van toepassing) of per mail via klantenservice@afterpay.nl.