24+25 april: €40,- korting bij besteding vanaf 150,-

Klacht melden

Heb jij een klacht voor ons? Vervelend, maar wij horen graag jouw feedback!

Hoe meld je een klacht?

  • Neem contact op met onze klantenservice of ga naar jouw dichtstbijzijnde winkel
  • Gaat de klacht over een artikel?
    • In de winkel
       Neem het artikel waar de klacht over gaat mee en waar mogelijk het aankoopbewijs. Leg duidelijk uit wat de klacht is en vaak kan het artikel in de winkel al beoordeeld en aangepakt worden. Mocht het gaan om een gecompliceerde klacht of over een productiefout, dan kan het zijn dat het artikel eerst naar ons hoofdkantoor gestuurd wordt voor beoordeling.
    • Via e-mail
      Stuur een e-mail naar klantenservice@jachensen.nl met een duidelijke onderwerpsregel die laat zien dat het om een klacht gaat. Leg in de e-mail duidelijk jouw klacht uit en voorzie de e-mail zo nodig met een ordernummer of bon en foto's van de klacht. Het kan zo zijn dat het artikel alsnog naar het hoofdkantoor gestuurd moet worden voor verdere beoordeling. 
  • Gaat de klacht over service of dienstverlening? Pak dit op bij het desbetreffende filiaal, bel onze klantenservice of stuur een e-mail naar klantenservice@jachensen.nl met een duidelijke uitleg van wat er is gebeurd. 
  • Gaat de klacht over media of verzonden post?
    • Uitschrijven Nieuwsbrief
      Om je uit te schrijven voor nieuwsbrieven of post ga je naar Mijn account > Accountgegevens  en selecteer je 'Nee' voor alle soorten nieuwsbrieven.
    • Adreswijziging
      Om je adres te wijzigen ga je naar Mijn Account > Adresboek > Verander [verzendadres] [factuuradres]
    • Inhoud media of verzonden post
      Voor klachten over de inhoud van media of verzonden post kun je contact opnemen met de klantenservice

Wij nemen na het melden van een klacht altijd zo snel mogelijk contact op om samen tot een passende oplossing te komen.


Artikel beschadigd

Is jouw artikel beschadigd? Dat is natuurlijk erg vervelend. Lees de onderstaande punten door en neem vervolgens contact op met onze klantenservice of jouw dichtstbijzijnde winkel zodat we samen snel een passende oplossing kunnen vinden. 

Bij ontvangst

  • Pakket is beschadigd door de vervoerder
    Zijn jouw artikelen beschadigd door de vervoerder (zware beschadigingen aan de doos / schade aan de artikelen)? PostNL raadt ons aan om jou foto's van het beschadigde pakket te laten maken. Zo kunnen wij jouw schadeclaim beter beoordelen en verwerken. De volgende foto's zijn nodig om vanuit ons een schadeclaim te verwerken:
    • De complete buitenverpakking met daarop het adres en de barcode
    • Een duidelijke foto van het adres en de barcode
    • Een duidelijke foto van de schade aan de buitenverpakking
    • Eén of meerdere foto’s waarop de binnenverpakking goed te zien is
    • Eén of meerdere foto’s van het hele artikel
    • Eén of meerdere duidelijke foto’s van de schade aan het artikel
  • Artikel is bij ontvangst beschadigd
    Is jouw artikel bij ontvangst van je pakket beschadigd? Neem contact op met de klantenservice of een filiaal in de buurt zodat zij kunnen kijken naar een passende oplossing. De klantenservice of winkel kunnen jou het best helpen als je de volgende dingen bij de hand hebt of via de e-mail stuurt:
    • Foto's van het beschadigde artikel waar de beschadiging duidelijk in beeld is (of het artikel zelf als je naar een fysieke winkel gaat)
    • Een ordernummer of de bon van het artikel

Na het dragen

Is een artikel na het dragen beschadigd geraakt? Jammer, maar het is altijd verstandig even contact met de klantenservice op te nemen. Wij nemen klachten uiterst serieus en na beoordelen door één van onze specialisten komen wij wanneer het onder de garantie valt altijd met een passende oplossing.


Garantie & reparatie

Garantietermijn

Als binnen drie maanden na de aankoop een gebrek ontstaat aan jouw product kan het zo zijn dat het product onder de garantie valt. In dat geval kun je het gebrekkige artikelen opsturen naar de Jac Hensen Webshop of inleveren in een winkel. Onze specialisten beoordelen of het gebrek is ontstaan door normale slijtage of door een productiefout. 

Oplossing

Jac Hensen bepaalt of en in welke mate er vergoedingen worden toegepast. Wij beoordelen jouw klacht en komen samen zo snel mogelijk tot een gepaste oplossing. Denk hierbij aan een vergoeding of een reparatie voor jouw gebrekkige product.


Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice